1 April!

Ja nu var det ett tagsen man skrev här... ska man försöka minnas vad man har gjort oxå..... det e då inte en lätt uppgift... hummmmf....

Det måste ha varit onsdags eller tors jag va ner på stan, eller jag tror att det va båda dagarna att jag  var ner...
I onsdag så köpte jag lite grejor, som allergi medecin å ett linne, så fick en kompis slinga håret på mig, men det syns inte så mkt, men det gör inte så mkt.... jag bruka vilja ha min riktiga hår färg till sommaren..

Helgen från fredag & tills i dag söndag, så har jag jobbat å jobbat känns det som.. i fredags så hände de inte så mkt. I går lördag så va man till Swedbank arena å kollade på Modo som spöade Hv med 2-1 HÄRLIGT!!!
Så nu får man hållaa tummarna att detta går vägen =)
Dumma va att när vi skulle där i från med min brukare, så fick vi vänta på taxi i 45 MINUTER... Jäkla taxi!!! ursäka... men.. man ska inte behöva vänta så länge...

I dag har jag & min brukare å hans familj varit på Richard sång kock  ätit väldigt god mat *mums*
annars så har det varit lungt.. 

I kväll blev jag hämtad av min sambo å BMW... ÅÅåå vilken härlig bil det e att åka!! *Wwrrrrooomm*

I morgon har jag en kväll till att jobba sen får man två dagars ledighet... Skönt!! ska förmodligen va katt vakt till brosans katt Gustav oxå, jag vet inte riktigt hur jag ska göra om jag ska ta hit den eller om mina katter blir helt förstöd av det... får fundera lite på det... kanske några nätter iaf, så han inte bli så ensammen..

nä.. nu e jag ganska trötter.. har säkert skrivit tokit någon stanns.... men det får ni leva meee!!!

Natt i natt!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0