3 April - 5 April

JAAAAAaaaaaaaaaaa!!!!!! MODO vann över Hv, vilken härlig match det va i går!!!! Jippi!!!
Så ni ä vi i finalen =)

I går så jobbade jag, tur att matchen gick på 5:an!! Så jag kunde kolla med min brukare på jobbet!
Åkte till Husum med Wrååålll åket, å man sitter med ett brätt leende när man åker... *ler* gjorde inte så mkt i går.. än bara att åka bil och sedan fara på Statiol å köpa något att äta innan man får till jobbbet..

Det känns som att jag inte ha så mkt att skriva om... Ojoj nu blev jag jäktad... ska ut å äta mat... de ska hämta upp mig snart... Juhani & jompa....

Ja.. just de ja.. jag blev ju av bryten av killarna här... så jag fortsätter väl å skriver...
Nu mins jag inte ens vad jag ska skriva..

Jo i tisdags så var vi och åt på arenan, jag åt någon slags pastagräng som va väldig gooo!!!
Tisdagen va väldig lugn...
Vi var ute å körde, så ringde Sanna å frågade om vi kunde plocka upp henne nerre på stan, det hade redan börja blåsa då... vi wrållade ner till stan å hämta upp henne..
Jompa & Juhani lämnade av oss här på valla... jag stannade ett tag hos henne, men jag frös så jag gick hem å tog på mig något varmare, så trode jag att det va 2 timmar kvar tills jag skulle träffa Chefen å ha utvecklingssamtal med henne, men det blev inställd =( Jag ska ha de samtalet den 12 april efter vi haft APT..
Jag gick å frös å frös... så jag hoppade i badet senare på kvällen, men frös ändå lite ändå =/

Ja onsdagen då.. va hände då... Killarna å jag tog en pizza till lunch.. va musigt... sedan va det jackt efter en blomster affär, Jompa´s mamma fyllde år.. så hon skulle bjuda på bullar å en mocka ruta... jag fick knappt ner det.. ucha va spy sjuk man va när man hade ätit det.. så ville hon bjuda på tåra med.. men det tackar vi Nej!! Vi skulle inte få ner någon bit alls.. 
Sen fick man se Kort på Jompa å hans syskon va yngre.. å va Skoj de va!!! å när Jompa Å hans tvilling syster va bara några dagar gammla =) va söt de va!! 
Sedan så dumpade vi av Juhani hemma hos han, får å köpte lite gottit å sedan får vi till Gusse & Helena å kollade på första Final om gången,tyvärr så förlorade Modo =(  Matilda va oxå där å tittade... coca cola korken bet Matilda så hon ville inte gärna öppna den själv.. frågade Jompa eller jag om v kunde öppna den...=)
Helena jobbade så hon kom senare så vi spelade lite kort innan vi gick hem

Torsdag är det i dag, Jag somnade runt kl 5 i morse kunde inte sova för blåsvädret, hoppas på att få sova i natt... kl har snart slagit kl 2 på natten nu när jag skriver... så igentligen så är det fredag.. men men.. 
klev upp, får till Juhani å drack kaffe, sedan hade kl blivit 15 så va det bara en halv timma kvar tills man skulle börja jobba, får till Ok Q8,  köpte lite mat så man skulle få något i magen.. 
Det har gått fin fint att jobba ikväll... 
Får sedan till Juhani sen igen för killarna eller mest Juhani hade möblerat om... Johnny fick ett gott skratt iaf =)
sedan hem efter en stund,sedan har man suttit i soffan å kollat på tv:n, till slut hittade jag datorn, måste ju läsa klart va Hanna hade skrivit =)
Om försvunnit Hanna va så roligt... eller kanske inte så roligt... men jaaaa... det va roligt att läsa... ja skrattade så ja satt dubbel vikt.. jag undra va killen som skulle jobba natt på handikapp tänkte... nåja... han får väl tänka va han vill... 

I morgon/dag, är det hemma match Modo - Linköping, så nu håller jag tummarna att Modo vinner... Heja Heja MODO!!!

Nä detta få duga... Natt i Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0