9 dagar sen sist...

Det va nio dagar sen sist jag skrev... det känns inte som att det va så länge sen.. Å jag som inte mins nästan va ja
gjorde i går... jag får köra en liten samman fattning...
skärstorsdag - annandagpåsk... Påsken var bara lugn.. ucha va tråkig den va.. jobbade torsdag å måndag på påsken... Långfredagen, var jag, Jompa & Juhani hos Gusse innan vi gick ner till arenan, blev några öl innan match. Modo vann!!!!

Var hos Gusse & Helena på Påskafton, åt godmat å drack en massa öl å spelade kort..va sköj!! När vi går där i från och ska hem så droppade vi in hos Sanna som oxå ha en liten fest, med Carina, Tessan & Johanna, då e kl vid 4 tiden ca.. sedan gick vi hem, å ska man försöka sova, men det går en karusell i huvudet på än.. Jag kollade på tv:n en stund, så slutade det snurra iaf lite...

Söndagen va man bakis låg nog i soffan hela dagen, utan jag va på kiosken å affären, man måste ju ha snus å mat.. Vi skulle igentligen gå över till Gusse å kolla på hockeyn men vi kollade hemma..
Tisdag - torsdag efter påsk... Tisdag jobbade jag kväll, det va hockey å MODO Vann!!!  men de hade problem med Ljuset i arenan så det va ca 50 min väntan, så jag fick en sen kväll... jag jobbade till kl 23.20..

I går  så tog jag det bara lungt, va över till Gusse å Helena för att låna deras skrivare, va där ett tag, så va det bara att gå hem å till affäre för att handla mat, men Jompa skulle hämta bilen i från lackningen, så han kom å plockade upp mig så jag slappa gå hem med allt själv...

I dag så har jag inte gjort så mkt, kolla i tidningen å kolla lite på tv:n, ska snart gå å göra ordning en fiskgratäng, som vi ska äta i kväll, det e ju hockey så det måste va nå snabbt å änkelt..
Ska på möte kl 14.00 sedan ska jag ha utvecklingsamtal med Chefen i dag oxå, hoppas att det inte bli för lång dragit..
Nu får väl höra senare hur det gick med samtalet...
Jag ska gå förbi Johanna å hämta ljusen som har kommit... ÅÅÅåå va sköj.. va gott det kommer att lukta här...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0