Några dagar sen sist... men inget har typ hänt 25/4

Ja det va i måndags jag skrev sist, jag aldrig i väg ner till stan, jag gick till coop med min mamma, innan dess så fick jag fika hos henne.

Sedan var det bara att traska hem med alla varor tur att mamma va med men jag tyckte synd om henne som fick bära men vi tog det lugnt.

Jag lagade till stuvade makaroner och korv? Åååå va gott det va, det va tok länge sen vi åt det.

 

I går tisdag så gjorde jag inte heller så mkt? jag har väldigt tråkigt liv just nu? Sitter inne mest och kollar på tv: n på dagarna? Jag fick vandra till coop i går med och handla lite till, man har inte så mkt pengar just nu så man skrapar ihop de sista slantarna å handlar för.. just nu har jag bara massa mynt i min plånbok.  Så åter igen så var det bara att traska hem och göra mat, hamburgare sås å ris, det låter lite udda men man tager det man hager hemma.

Sedan gick Sanna och jag över till familjen Hörnqvist/Bergman. Och satt och snackade lite dynga. Sedan traskade vi hemåt igen jag stannade till hos Sanna och kollade på Sm-guld kvällen och Johanna´s födelsedags film som Gusse hade spelat in  =) Va riktigt roligt att se på!!

 

I dag har jag varit över till min mamma, hon ringde och bjöd över mig på fika, vi satt ute på balkongen, det har ju varit uppe på 18 grader i dag, det va tok skönt ute!!!

Vid 16 tiden gick jag hem å så fick man laga mat åter igen i dag, lax, potatis och sås. Det e roligt att laga mat, men det e disken som inte är så rolig att ta hand om? jag hatar disk!!!

 

I morgon ska man jobba kväll, det ska bli roligt att jobba igen, när man ha varit ledig ett tag, men man har blivit lite förslappad.. det e det dumma med det hela.. för när man jobbar helg så har man istället häst veckor i stället, det finns inte riktigt motta på schemat, det borde kunnas bli bättre.. Men men det e inte min rad som jag går på? jag har kanske lite mera att säga till om när jag går på min rad? jag kanske ska först och främst prova den också. Men jag har ju sett på schemat. Men det bästa jag jobbar inte en ända fredag då tror ja =)

 

Neee.. Nu kommer jag inte på nå mera att skriva om?.så detta få duga..

 

Ha de så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0