16 april

Jaaa... i dag e det den 16 april, hälften av april har gått.. tiden går då fort... Kanske berå på att man har tagit på sig extra att arbeta oxå, men nu, tror jag att jag måste lugna ner mig lite... börjat fått ont i ena axeln, så man hoppas att det blir lite lugnare i framtiden... Vill inte vara hemma å sjukskriven igen, eller att jag tar i så mkt, att jag aldrig kan arbeta igen.... hummf... mkt att fundera på här... om det skulle hända... så fall skulle jag jobba med då?! jag vet inte...  

De två kvällarna jag blev lediga.. så tycka jag att jag har fått iordning här hemma... jag får ju runt som en orkan här hemma..hoppas att städningen håller sig ett tag...

Ååå... jag har så dåligt samvete... fick ett sms av Sanna å frågade farför jag inte gick ut med harley å går... jag måste då har missuppfatta henne totalt fel! Å lil gubben fick va inne hela natten själv =/ Jag vet att vi pratade om det, men jag mins inte vad som sa´s.... humm...
Jag vet inte riktigt vad det e med mig... jag e så trötter, jag skulle kunna ligga kvar hur länge som helst  sängen, men jag tvingar upp mig själv vid 9-10 tiden, annars vet jag att jag kommer att sova bort HELA dagen...
Dåligt minne har jag oxå, fast jag tycker att det mesta bruka fastna... nee... nu e det något som e fel... ska bara komma på vad det e för nått oxå, e det att kroppen håller på att säga ifrån, att det har blivit för mkt jobb, håller jag på att bli sjuk, eller e det något annat... jag berättar väl när jag har kommit fram till det..

I går var jag å hälsad på Julia å Emila, man han inte göra så mkt, de skulle äta, se på bolibompa, busa lite, fika, å kvällsfika, å säng kl 20..


här e sötisarna... =)

i kväll ska man jobba, å ha insk med en tjej...det kommer säkert att gå bra... =)
lite roligare när man ha sällskap.. men det har blivit sån diskution där, så det känns inge roligt.. men jaja,, jag jobbar bara extra där...

hummff... Jompa ligger å sover än, å jag har suttit här å skrivit, innan des satt jag å spela DXball, roligt spel, det va så länge sen jag spelade.. hade fått det.. första gången jag å Jompa följde med till Solle... kan det vara 3-4 årsedan.. ojoj.. vad tiden går fort.. när nu ska jag gå å stänga balkong dörren..

Ha de bra där ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0