några dagars uppdatering.... =)

Jag måste då säga att de andras tatueringar va fina oxå!! =) nu vill man själv ha några... har fem eller sex st på gång.. som jag har i huvudet... men man få se... vad det blir... =)

I Lördags, så blev det ut gång för några st... det va sköj!! =) jag gick typ hem vid 5 tiden från efter festen... guuuu va de snurrade när man la sig.... jaja... men det va lyckad festande.... måde kanske inte så där riktigt bra när jag skulle sova... men det e väl såna smäller man få ta... jag tror Jompa kom hem vid åtta snåret...

Sedan på söndagen kl 12 skulle sanna å jag har avlastning... men jag tror inte att vi riktigt nyktra när vi kom dit... men efter en till två timmar så börjar man må bättre å kunde fika smörgås å te.... det brukar hjälpa för mig om jag dricker något varmt...

När jag kom hem hem så va brosan å ungarna här.. de skulle hämta Gustav... det va lite sorligt... det höll nästan komma en liten tår... men jag höll mig... Jag kanske e lite barnslig... men hade ju hunnit fäst mig med Gustav... men jag vet ju vad han finns om jag vill kela å gosa med han...

Måndagen. va då ganska lugn... gjorde inte mkt... på kvällen jobbade jag... å det gick bara bra...

Å tisdagen, som det e i dag.... har jag inte heller gjort så mkt.... har varit på mitt gammla jobb som jag blev sjukskriven på.... Jag va så nervös, jag både riktigt dåligt innan jag gick dit... å så ska det inte vara... men det va ganska lungt... vi fick typ gå ärende till henne på hela eftermiddagen på stan.. det va ju skönt i det fina vädret... jag såg de första fluggorna i dag.. så man börja lite smått få vårkänslor...
kom hem, hade köpt hem mat som jag åt... plockat i å ur diskmaskinen, har get Harley mat å varit ut med han ett tag...

sedan så vid kanske vid sex tiden i kväll, traskade Mamma, micke å jag till brosan Janne, å då fick jag ju träffa Gustav =)
Har sköt om Brosans blommor lite... de behövde lite om sorg..

så nu sitter jag här hemma framför dator... å ska väl kolla på tv.n snart...

för det blev då ganska tomt i min huvudboll....

ha ne gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0