Nu va det ett litet tag sen....

Åååå... jag fattar inte att jag ska orka skriva nått i kväll...  E så trööööööööötter!!!!!
Några rader blir det väl iaf...

Jag gick av natten kl 7.00 i går morse.... Å så va det väldig kriss på jobbet... så samordnaren ringde på eftermiddagen å frågade om jag kunde ställa upp å jobba, det kunde jag väl..så snäll som jag e.. tisdag å onsdag.. får jag jobba extra nu...( men så fick jag ist vara hemma torsdag å fredag kväll som jag igentligen skulle jobba.. men jag fick behålla min Ob... å det e ju bra det... )
hoppades bara på att jag skulle kunna sova på natten... som jag inte kunde göra... jag tro att jag sov högst en timma på hela natten... Ojoj...
fast det har ju gått bra att jobba i dag... det e först nu jag känner att jag har grus i ögonen... så jag hoppas att jag ¨får en skön natt sömn  i natt.. men kan ju va risk att man inte kommer upp på morgon istället då... Jag e då inte någon morgon människa... ogillar att lämna sägen.... 

jag tror inte att jag har så mkt att skriva... men ha de så bra...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0