smått å gott =)

I helgen så var det fest hos carina Å Micke.. det va sköj!!! Jag åkte dit efter jobbet... å jag trodde aldrig att jag skulle ha det så roligt jag hade... trodde jag skulle va trött å less.. men det va som bortblåst....

Det gick bra att jobba på kvällen oxå, jag mådde bra när jag klev upp, fast jag kom hem efter 4.... ojoj....

jag känner att jag inte har så mkt att skriva men, det blir väl iaf några rader =)

va Till  Johanna & Tomas innan jobber i går (Söndag) firra johanna i efterskott.. hon fick en kaktus av mig, men den va ju så söt....  =) åt massor av smörgås tårta som va så himskans god, så man inte kunde sluta äta nästan.. Ojoj... sen var det bara att störta iväg till jobbet, fick bulle å kakor med mig dit, men det tog någon eller några timmar innan jag fick i mig det.. men det va gött det med....
 
nu e man hemma å e alena... jompa jobbar nattis igen, tre nätter i rad... så denna vecka så kommer vi inte att ses så mkt.. men det får man väl ta...

neee... nu blev det tomt i skallen... ha ne gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0