En konstig dag.. å kanske inte någon bra dag heller.. =/

Började med att jag klev upp en vettig tid i morse, å det va ju bra iaf =) så det kan man väl säga att det va bra iaf..

Sedan så små städade å det va ju oxå bra, men det e är inte riktigt klart än, men det är ju en dag i morgon med, hoppas att inte eftermiddagen blir som i kväll.. *suck å stön*!!!

 

Efter städningen så va det lite tv tittande, men hade ingen ro i kroppen så var det vad man skulle äta, eller vad vi ska äta i dag, kom på att det skulle bli köttsoppa med massa grönsaker oså! Den kan jag inte klaga på den, blev bra, så nu räker den hela veckan, men jag tycker inte att den smakade nått, men Jompa tycker att den smakade bra så jag litar på han,den kan ju få bättre smak tills i morgon.

 

Sedan kom jag ju på att det kan ju bra att han nå sockerkakor om det skulle komma någon på besök, å att jag skulle göra två st, fick springa ner till grannen två gånger för jag hade inte allt hemma. Tack Gumman!!!!!!!!!!

Den ljusa sockerkakan den höll på att hamna på golvet, men den verkar vara den saftiga av dem. men mest trasiga av dem oxå, den andra mörka sockerkakan den ville ju aldrig bli klar!!!

Åååå men den blev fin form men den smakar inte sockerkaka, vad gör jag för fel!!!

sen fick jag för mig att jag skulle göra maränger, fick fin konstistens på dem, men när de hade varit i ugnen så smakar de bara brännt!!!! bajs å H-vete åt allt.. Så skulle de va seg i mitten men icke  som nicke!!!

 

Ja så snart e det tax att frysa in mina sockerkakor, hoppas att de inte går sönder något mera nu, tänker ha kvar marängerna fast de smakar brännt för om man skulle va sötsugen någon dag...

 

Just nu sitter jag å pratar med en kompis i telefonen, blev lite avstannade här i skrivningen,  men jag blev då på bättre på humör iaf!! =) så nu känner jag mig gladare.. 

 

ne det börjar bli lite halv tomt i skallen, så ni ska ha ne gött!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0