en snabbis

Tänket att jag skulle dyka in hit en snabbis å skriva lite,, men jag har inte så mkt att skriva om men, om allt går bra så kanske jag ska få vika på en 84 eller 87%, mest nätter, kommer att jobba en hel vecka i rad med nätter, och bara strö dagar låter det som, men vi får väl se om man trivs å så.

Nu har Grållan lugnat ner sig en aning att gå å jama å yla här hemma, nu har man sovit i kappa lite sömn man har tappat sen Grållan han börjat,

Idag e det min sista dag jag jobba av min sjunde dag. sen e man bara ledig helgen å sen så ska man på insk. jaja..

Ne nu ska jag fika nått så jag har nått i magen innan jag går till jobbet...

Pöss på er!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0