ett helt nytt år!! med lite från förra året.

Ja nu har man kommit in på det nya året,  å det har börjat bra, fast jag gick å mutade för mig själv att det inte hade börjat så bra, när katterna river ner saker, men det är ju inte mitt fel. 

 

 Jag har varit på APT möte i dag, så jag har fått reda på lite grejer som att nu i februari ska man få nytt schema, men jag kommer nog att fortsätta att gå på min 60%, men får jobba extra som jag gör nu, å jag får stanna kvar på mitt jobb, det känns skönt å jag hoppas på att min chef håller det hon har sakt nu, för det känns ju skönt, men ändå så skulle jag vilja gå upp på 75% som jag har i grunden, men nu var det länge sen jag jobbade renodlad 60% har alltid jobbat mer. =)

 

Nu har Gusse å Helena fått en söt dotter, Julia ska hon heta =) kl.01.01 så ringer Helena å säger att jag ska komma tillbaka för jag hade varit med dem hela dagen den 12 januari å hade lämnat deras hem vid 23.30 och yrvaken som jag var så förståg. Jag inte på direkten vad hon menade, men till slut hade kuggljulen ramlat på plats, så jag sa att, jag skulle bara klä på mig så skulle jag komma. Åååå Guu vad hjärta banka på mig. Gusse möte upp mig  ute, nedan för dem, han sa till mig att gå upp å skicka ner Helena. Jag mins att Helena gick med små steg å grimaserade.

 

Jag gick av och an i deras lägenhet, jag fick lov att ringa till Sanna, å sa Vet du va!!  Helena å Gusse har nyss åkt in på BB. Sannagumman kom  och höl mig sälskap =)

Jag tror det va runt 4 tiden Gusse kom hem, han såg så lugn ut, han säger: nu är ni nyfkna va!! Å det var vi! han säger cool lugn det blev en tjej, sanna å jag störtar upp ifrån soffan å ger han en bamse kram. Vi sätter oss ner i Soffan å han visar kort på deras dotter

I går fick Helena komma hem i från BB, vi möte upp dem , när de kom hem, så fick vi se undervärket, med våra egna ögon. Hon e Såå Söt!! Nu undra ni säkert vilka vi e, det va Carina som e moster till deras barn, å jag å Sanna. 

Tänkte  lägga ut lite bilder ifrån Julafton som jag var hos brosan i Västergidssjö

På vägen till bror.

Ett riktigt snölandskap  på vägen till bror. 

 

Fam Johanssom /Gröndahl´s hus ( Min Mormor & Morfar både här förut)

Kalle Anka dax, Julia & Emilia sitter i pappa Per ´s knä. 

 

delar ut packeten

Jultomtar kom oxå, å delade ut packeten. 

 

Roliga å busiga tomat var de, knuffade å buffade på varandra. 

 

Här får Julia ett packet.

Julia hade fått ett stort berg med klappar. 

 

Emilia har nyss öppnat en av sina klappar

 

Julia fick en blå prinsses kläning

 

Emilia fick en röd prinsses kläning

Julia & Emila fick ett wii spel tillsammans, gud va roligt det va att spela.. =)

Så klart att man ska ha en snö nubbe till maten =)

Vi hade en bra stämning i vardags rummet med tv brasa & Julmusik

 

Min store bror janne, 

 

Syskonen Johansson, (vi står efter ålder)

 

Micke & mamma med varsin glögg kopp

 

per hade fått två mösser, Jenny snodde den ena

 

här har vi broder med den andra mössan =)

 

Julia med klappar & gran får avsluta julen 2008. 

 

Jag vill även Tacka Micke & Carina för Nyår, det va skita sköj!!!! Kram på er!!!!

jag vet inte vad jag ska skriva mera, skulle ha satt mig o Blogga förrut, tänkt göra det på jobbet, men jag ville lägga in julbilderna samtidigt. 

men nu har det gjorts, så kan jag blogga lite mera kanske. =)

hade gott  å g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0