Helgen som var....

Hoppas på större tur i dag, att allt inte ska försvinner.. igen... *håller tummarna.. 

I Lördags var jag å grållan till Anders å firrade hans födelsedag, fast han fyllde ju år i torsdags, men det va ju hockey å allt. Så det blev bra att det firrades i lördags så alla i vår familj kunde komma. 

Jag tog med mig grållan för hon skulle få träffa katten Gustav, men det va mest Gustav som fräste å hade sig, Grållan va mest rädd, men jag tycker att hon e så  himla tuff, men inte i lördags, men de ska väl få träffas flera gånger... =)

 

dette e Grållan 

 

Å detta e Gustav (han ser rädd ut men det va förra påsken när jag hade han)

 

Annars så var lördagen lugn, va ut å åt pizza med Sanna, Jompa & Juhani, *mums*

sattt bara å kolla på tv, å va halft rast lös å tok trötter, 

 

ja söndagen, va bara att vakna kolal på tv.n hoppa i duschen, å vandra till Gusse & Helena, skulle klippa Gusse & Samuel, de va ute å lekte när jag kom =)

Gusse klippte jag först, sedan va det att sitta å mysa med Julia, hon e då söt!!!  Man sitter å kollar bara på henne, å man vill peta på henne hela tiden.. =) 

Jag fick vänta med att klippa Samuel tills han hade ätit så han skulle bli något bättre humör, det gick ganska bra att klippa han tur att han har så lockigt hår så det syns inte att det blir snett å vint, men man kanske ska gå dit å putsa lite i nacken såg att det va några långa strån kvar där.. 

 

Sedan gick Helena & jag på affären jag köpte snus å Götta, å mumsa på här hemma framför tv.n =)

 

Både Lördag å söndag har jag varit ut med Harley, han e så gosig när man har kommit in med han... goseknopp!!!

I dag måndag har jag inte hunnit gjort så mkt, har ätit lite,s ka snart äta lite till, jag funderade på att plocka lite här hemme men det har inte heller blivit av men jag kanske inner göra nått iaf... jag får väl se, ska jobba i kväll, får jobba en halv timma extra i kväll eller det blir 33 minuter tror jag. 

 

ne jag kanske ska sätta igång att göra nått!!!

ha ne gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0