Börjar att se ljuset...

Börjar verkligen se ljuset nu, har bara två nätter kvar nu, denna natt e inte så rolig.. Jag e halv trötter, å har verkligen väldigt ont i min rygg, tror det e den dumma soffan's fel. Det har halv långa knappar som får in lite över allt i fläsket... Å nu är min rygg väldigt känslig imot dem. De första fyra nätterna känner man knappt av dem. Men nu gör man det. :( jag insåg redan när jag kom till jobbet, att jag va trötter, kanske e kroppen som börjar att säga ifrån eller nått.. Det märks väl i morgon natt om det e samma sak eller inte... Annars så e det vanligt med gubben, denna natt vecka har gått bra, det har knappt kommit ut nä fula ord hur hans mun som det gjorde förra gången, men peppar peppar ta i trä! I kväll så la jag han själv för första gången, å det gick bara bra :) jag e väldigt duktig. Måste ju prova någon gång iaf. Eller rättare sakt det va en nattare på huset som jag inte gillar, har haft med han förut när jag jobbat inne på sörvis, å han hjälpte inte till ett skvatt! Förra gången kändes det som att han förökte flört in sig. Å SUCK!! Å så blev det tomt i skallen... Hum... Oj det blev ganska mkt om jobbet i natt, men på dagarna händer det ju inte så mkt- ligger ju å sover då, men när jag hade klivit upp, så kom grannen, skrev ut några papper till henne... :) Ne.. Kanske ska fortsätta med mitt. Pöss på du där ute i natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0