Ledig

Ja nu e man  hamma å donar, man tycker att man ska göra det när man e ledig, men jag har inte gjort så mkt, det va i lördag´s som jag hade mest lust att göra nått, röjde lägenheten ganska bra, men nu börjar det bli stökit igen... *suck* kanske får göra ett litet ryck i morrn. 

Lördags så va man å festa, hos grannen, gooa drickar, men det bet inte så mkt, eller så gjorde de fast man inte tyckte det själv.... va oxå ut på olle´s då men det va mkt sämmre än det va förra lördagen. 

annars så har veckan varit lugn, har en sjuksambo hemma, men han ska till jobbet i morgon, va skönt, men det va ju kanske ändå trevligt att han va hemma par dagar, för nästa vecka kommer jag vara så osocial, när jag jobbar så mkt natt.. 

är även bjuden på Cilla på fest, jag vet inte om jag kommer att orka med det, men man får väl se, hur det blir... 

Jag försöker att få fram en av katterna, hon smet i väg när jag tog fram klosaxen... hoppas på att hon skulle komma fram när jag satt mig här, satt en stund förut här med, då va hon som en tok  på mig, men hon kanske blev nöjd.... jag får vänta å se... 

i går var jag på födelsedags kallas hos Samuel, han fyllde 3 år i går, tänk va grabben har blivit stor... Ojoj.. det e på de småliven som man märker själv att man blir äldre... 

ne.. jag har inte så mkt att skriva... 

så Pöss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0