Näst sista natten

Jippi!! Nu börjar jag verkligen bli sliten i kropp å själ. Har en sån här natt igen att jag e ganska trött, men blev pigg på morgon sidan... Det e då jag ska vara trött, jag e ganska pigg när jag kommer hem, å det är inte bra. Jag sov typ till kl 18, oj jag kunde nog sovit längre med.. Känner mig ganska tom, så det blir nog ett massa svamel i min natt bloggande. Skulle nog blogga oftare än man gör, jag som har dåligt minne, så kan man gå hit å läsa om man har glömt nått, men man orkar inte alltid sitta med mobilen eller datorn å skriva... Jag fattas inte hur jag ska åter hämtar mig tills på tisdag när jag ska börja jobba dag, till och med fredag. Å fattar inte. Jag hoppas att jag inte går in vägen som en annan arbetskamrat som jobbar på hk, hon hade suttit i ca 3 timmar i en fotölj å bara stirra framför sig, va helt borta. Så hade hon ringt till arbetet å prata, men mindes inte att hon hade ringt själv. Gu vad hemskt det måste ha varit!! Vill inte ens tänka på det.. Man har då verkligen sovit bort det fina vädret, å det e ju verkligen synd, såg ut som att det skulle bli sämre nu under helgen :( hm.. Ska be om till min chef att jag ska gå på en undersökning som nattare ska göra, å att få undersöka ögonen. Nu ska jag bara komma på det tills på tisdag oxå. Ne jag ska fortsätta att kolla på tv nu. Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0