Natt jobb igen då....

Ja precis... Det e då jag mest bloggar, för att få tiden att gå. Fast det har gått ganska fort i natt, gubben somnade inte för strax innan ett, så kan ni tänka er att han la sig sent... Men det e bara bra för mig. Vi skulle haft möte i morgon, men det är flyttat så då slipper jag gå å sova hos brosan som jag hade tänkt. Jag vet inte vad jag ska skriva för nått... Sitter mest å fundera på vad man ska ge mamma för födelsedagspressent...fast hon fyller ju inte jämt,.tulpaner går alltid hem, för det gillar hon det vet jag, å väldigt mörk choklad man får väl se vad man hittar på man vet aldrig vad mina bröder hittar på oxå... Jag vet bara att det skulle va bra att köpa en dvd åt henne, men det kan bli julklapp eller hennes 70 års present. Som vanligt så sitter jag å kollar på tv å broder.. Vad var jag någon stanns?! Fick ett lite av brott..kanske ska avsluta för denna gången.. Pöss på er!! Å sov så gott värden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0