Tänkte jag skulle uppdatera lite... Å nu...

Tänkte jag skulle uppdatera lite... Å nu finns det ett nytt sätt att sms/mms in till bloggen. Tänkte att jag skulle pröva det. Har en uppdatering på utkast på bloggen som jag inte har skrivit klart heller men, det får komma lite oordning =) jag har inte så mkt att skriva om. Jag är inne på min näst sista natt å det känns skönt! Som ni då fattar så jobbar jag min nattvecka. Kan ju berätta att det ser utsom att schemat verkar börja stämma ifrån v.20, om det är så, blir jag verkligen gla! Slippa oro sig jämt, sluta tänka på det, kanske få tillbaka livet känns det som =) I måndags morgon utan för oss på gräsmattan såg jag vårens första Sädesärla, (eller hur det stavas) då kände jag att nu är det verkligen vår =) Förra natten fick jag röda prickar som klias, inte roligt! Haft en sådan på magen förut å den gick bort på några timmar, nu har jag haft detta snart ett dygn, fundera på vad det kan vara, om det e för torrluft på jobbet, eller om min hud är torr. Eller om det e allergi medicinen som blåsar upp nått.. Eller om jag e nått annat jag inte tål. Å sista alternativet är om kroppen säger ifrån något. Vad vet man.., hum.. Vad ska man skriva mera då?! Det va så fin himmel när jag gick till jobbet, tog lite bilder men de gör inte sin rätt. Lägger in bilderna sen, hade inte på mkt plats kvar på sms/mms, men de kommer direkt.. Men nu ni alla får ni ha det så bra tills nästa gång jag skriver. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0