Har ju....

Precis!! Jag har ju lovat att uppdatera min blogg, från förra helgen när jag var på 40 års kalas, det var min käre bros som fyllde HELA 40 år =) Skoj hade vi!!

Fredagen åkte vi upp, det va familjedag, när alla nära skulle gratta honom. Fika och tårta blev det, å en hel del packet!!

Per & svärfar Här är svärfar Kjell-Ove och 40 åringen =)

Lördagen: Var det en hel del att göra men jag kände mig mest i vägen, men lite kunde jag iaf hjälpa till. Jenny och jag får å handlade, fick träffat en sötfis som somnade hos mig, men den bilden har jag redan lagt ut.
Hem och steka köttfärs, skulle bli tacos på kvällen. sedan köra allt som skulle till stugan. När vi hade gjort det, så skulle vi tjejer hem och göra i ordning oss, och bröderna skulle ner till sjön en sväng. När vi tjejer skulle hem, så hade vi ingen nyckel till stugan, så får vi hem å kollade om hemma nyckel va gömd någonstans, men icke.. Hoppa in i bilen igen och körde efter gammvägen en bit, sedan traskade vi ner på sjön, vi såg grabbarna, och gömde oss, bakom en timmerhög. VI hoppade upp................. och skrämde grabbarna HAHAH!!! Nu fick vi nycklar, vi får hem. Grabbarna kom efter, tur att de har två duschar, tjejerna´s va upp. så jag började, kanske va tur det, men jag är ganska snabb att duscha men men, det är allt annat efter åt som tar tid, att sminka sig, håret går ganska fort det med. Grabbarna gick i först till stugan, medans vi tjejer piffade till de sista =)

Janne &Bror Jan & Bengt  JörgarnaJörgarna  tjejerTjejrna till bords 



jag Jag  maja & jennyJenny & Maja  perPer, var fikat inge gott eller?! 



Per & Pernilla som dansar

Så det var några bilder, va bara synd att man inte hade kameran med till sjön =/ Hade ordnat en frågerunda till sjön. Tycker att bilderna får tala för sig själv. har mkt mera på datorn, men orkar inte lägga ut allt. Jag får tacka min Underbara bror & Jenny, för att jag fick stanna en hel helg, som var helt underbart!! Å mkt Tutt Tutt!!!

Det var någon som hade satt upp skyltar, Per 40 år Tutta!! ståg de på båda men ståg det oxå, han ser ut som 50. hihi

Ja ni det va lite om min helg... ojoj.... det va så roligt!!

har inte så mkt att skriva om nu...

Jo att kära Kickan har fått en liten tös!! Grattis Grattis!!!

Ha det så gott alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0