Jaha.. Då var det ca en timme kvar att de...

Jaha.. Då var det ca en timme kvar att detta pass, då har jag gjort sju nätter. Jippi!! Jag har varit pigg alla nätter det känns ju bra, å jag har sovit bra hemma oxå. Bra att sätta upp påslakan för fönstret. Måste köpa rullgardin dit. När jag gick av i går morse, alltså söndags morgon, så fick jag ett sms av johnny att han va hos jocke å festade för fullt. På något vis på skulle jag dit, jag skulle bara komma, tänkte nu hade det hänt nått eller så.. Så jag får hem med cykel. Gick dit, kommer närmare å närmare å hör hur de sjunger.. Oj oj.. Båda värre en den andre, vet ej vem som va fullast. Jocke sludrade ganska bra! Johnny såg jag mest på ögonen att han va full, å kropp språket. Men inte nå märkvärdigt på talet. Tillslut så gav de upp.. Så jag fick med mig gubben hem igen iaf. Sedan va det bara att äta frukost å krypa ner i sängen. Vaknade såg reprisen på grey's anatomy. Klev upp, klädde på mig gick över till donna'n passa barnen en stund, sedan gick jag på affären, hem fixa mat å kaffe, fixa ordning mig själv. Slappa sen va det bara att trampa iväg på cykel. Det var min går dag det =) såg att en vän som väntade barn, som bor solle, hade åkt in till BB... Har tänkt på henne hela natten! Hoppas att går eller har gått bra! Ska snart gå in på fb igen snart, det krånglade sist jag va in, tre gånger! Blev ganska les då! Hum.. Har jag nått mera att skriva om tro.. Nja.. Så jag önskar er alla en trevlig dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0