Kanske ska uppdater lite, fast inte blogge...

20100605_001 (MMS)

Kanske ska uppdater lite, fast inte bloggen e klar... Kan dona med den när jag blir ledig =) har nog ganske mkt att blogga om men, det får bli framför datorn. Har massa kort från i helgen, när min bror fyllde 40år i fredags, kompis fest på lördagen! Skoj va det! Köpte oss en kamera på fredagen, så nu e det bara att fota å se gla ut =) Är inne på min andra natt, hoppas att de återstående nätterna kommer att gå fort. Kommer att dröja ett tag tills jag jobbar min nattvecka.. Efter min semeste så går jag på vecka 38 igen. Känns skönt på nått vis att slippa natten ett tag. Kroppen kanske vilar upp sig förhoppningsvis. Träffade en kompis liltjejen, hon e så söt! Hon somnade hos mig, när vi var å hälsade på en stund, i lördags. Oj vad jag hoppar å far de jag skriver om. Hade en insk igår, det va roligt att ha någon att prata med, för engångs skull... =) å tiden gick lite fortare. Ne.. Kanske ska avsluta nu. Avslutar med lilgumman som sover. Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0