Sms bloggar åter igen, fast jag har inte p...

Sms bloggar åter igen, fast jag har inte på mkt att skriva om. Kom i säng sent, för jag var så ARG på grannarn som hade grisat runt utanför, kastat skräp runt. Det såg sent för jävligt ut. Man blir så les! Varför gör ingen nått? Är det dålig uppfostran på de som gör det,lathet? eller vad är det? Folk kommer säkert att flytta för att de se ut som det ser ut, fast de trivs i lägenheten. Bovärdarna, jag vad ska man säga om dem, vilj ju inte riktig klanka ner dem heller, få städa efter andra varje dag, fast de kanske ha något viktigare att göra. Ja ja.. Nu har jag skrivit av mig här lite oxå. Jag somnade till slut iaf. vaknade igår av att telefonen ringde, eller vibrerade rättare sakt. Måste ha varit lätt väkt..det var H som ringde, frågade om jag ville följa med och hämta barnen och gå på affären sedan. Det va en trevlig tripp. Å Träffa någon. Sedan bar det väg hemmåt. Fixa pizzan, äta, kolla tv å sitta framför datorn en stund, slänga igång disk å tvättmaskin. Handtorka köksgolvet, fy!! ska handtorka det igen när jag blir ledig igen. Så det blir riktigt rent. Tror inte man kan bara moppa golvet som vanligt. Alla fläckar försvinner inte då..Träffade inte gubben på hela kvällen, saknade faktiskt han.. Men han hade varit snäll å hjälp andra.. Han var gullig när han ringde å fråga om jag hade kommit från ordentligt =) sötbubbas! Nja.. Märker att jag börja bli lite trötter, stavar fel hela tiden.. Har ca en timme å 10 min kvar av arbetspasset.. Så åter står det bara två nätter kvar. Jippi! Ne ska avsluta detta. Ni får ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0