Tycker att tiden går så sakta just nu.. Vi...

Tycker att tiden går så sakta just nu.. Vill bara hem just nu, har nästan en riktig hemlängtan.. Har bara fyra nätter kvar nu.känns skönt det! Måste fundera ut vad jag ska köpa till julia som fyller år om 5 dagar. Hela 9år.. Stora jäntan. Hon hade en önskelista som de läste upp, men man ska minnas oxå.. Lite dåligt minne =) är väl dax för mig att skriva en oxå!
 Har en vikarie som e intresserad att ta mina nätter när jag har semester.. Jippi! slipper man tänka att de ska ringa ut en när man har semester. men man ska inte ropa hej än, fast han har skrivit dit sig.. 
Jahopp.. Ska man sova bort en fin dag till.. Lite synd, men hoppas på att det e fint när man e ledig ist. 
Det blev väldigt idé fattigt just nu, så då slutar jag. Ha det gott! Å ha en trevlig dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0