Nytt år.....

Ja nu har man kommit in några månader i 2010 oxå, dålig ät man på att uppdatera här oxå... men hoppas att det ska bli bättre på den saken...

Tycker att det inte har hänt allt för mkt, men nått har väl hänt... Jag skriver månad för månad....

Januari:
Den 13 januari så fyllde Julia ett år!!! stora damen blev hon!! och den 15 januri fyllde Anders år,tror han fyllde 15 år, jag kan aldrig hålla reda på hur mkt han fyller...så det va mkt tårta på den veckan!! För vi hade stor kallas den 17 Januari får Jompis Pappa som fyllde 80År!!! hos Jompis tvillingsyster... =) men vi glömde bort evelina som fyllde år samma dag=/ det jompis tvillingssyster´s dotter som e på bliden med morfar.

Där i mellan har man jobbat å slitit..så mkt slit är det kanske inte men men... den 22 januari tog jag semester en natt, för då var det fest i jubäckstugan, det e lika roligt varje gång!! =)
Fick ju träffa familjen´s Johansson´s katt för första gången oxå, hane så söt!!!  Jossi heter han!

veckan därefter så var man på ljusparty hos Jessica, handlade en del ljus som luktar gött!! =)
sedan på fredan så var jag till brosan och spelade weii med Anders! man får ju träningsvärk av detta spel, så det e ju en bra träning =)

Februari:
första veckan av februari va ganska lugn tills man kom till fredagen så var man ut på harry´s, å sedan på lördagen sen stora händelsen i övik, melodifestivalen!!!!! =)
Tack söta rara snälla Sanna gumman jag fick upp leva det!! det va så himla roligt!!! Det va så himla svårt att avgöra vilka låter som va bra, när man satt där...
Synd bara att det va så mkt folk på stan, vi hade tänkt gå ut, men vi åkte hem vid 23 tiden...
Vi satt hos Sanna gumman å drack en varsin  sider å satt å värmde oss under filtar..men vi blev så tröttis...
vet inte när jag gick hem... la mig i sängen å hade somnat.. så kom Gusse & jompis hem till oss, å skulle ha efterfest, jag vaknade av att de började poppa musik...jag var inte så där jätte gla på dem... men men... det va roligt att höra va de surrade om de lilla man hörde... Gusse tappade bort sin öl hela tiden...hihihi....

Sen kom alla hjärtans dags helgen =) den va ganska lugn, jag fick jordgubbar, choklad å grädde av jompis, å det va tok gött!! =)

Var på ett inrednigsparty, det va mkt snyggt där med... man ville ha mkt oxå. men det blev två smides bollar som jag köpte...

även denna månad har man arbetat å slitit, jobbigaste e nätterna, men det funkar änså länge iaf.. får tacka Jonas, broder och Gusse som körde mig en varsin kväll sist jag jobbar natt, Tack för ni ställde upp!!!


Mars:

Har inte kommit så långt in i mars ännu...
gick av första mars,men hade en knappt en timme på mig att göra ordning mig, sedan skulle jag på föreläsning nere på stan... men det gick bättre än jag hade trot att hålla mig vaken och så. det va intressant det han pratade om oxå, det gjorde mkt det oxå... sedan blev jag ledig en vecka å nu i måndags, så fick jag å gubbas magsjuka,gillar´inte alls det, Nu Onsdag, så jobbar han å jag e hemma, känner mig så orkeslös å ont i kroppen, nu värkar som kräkningarna gått över bara en gång i dag, men då e det åt det andra hållet i stället... mkt bättre, orkar inte kräkas nå mera nu!!!! så nu har jag sjukskrivit mig hela veckan ut, måste jufå behålla maten innan man börjar jobba..... 

Jag får Önska Samuel ett STORT Grattis i dag, han fyller år!!!!!!!! 

ne detta få duga för denna gången!!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0