Nu var det tok länge sen jag bloggade. Ti...

Nu var det tok länge sen jag bloggade. Till veckan när jag är ledig, om jag känner för det, så kanske jag bloggar i kapp mig. Just nu jobbar jag natt. Är inne på min tredje natt just nu.. Hoppas att det går bra denna veckan.. Sitter å nysser som en tok, får inte bli förkyld igen.. Har inte tid med det. Är tidigaste natten av de jag har gjort, som jag har blivit trött så här fort, annars har det varit vid 4 tiden. Är för trött i skallen för att tänka efter vad som har hänt, så det blir lite ytligt bara. Ne ska fortsätta å kolla på tv, å klura ut vad jag ska syssel sätta mig med sen. Ha en underbar natt! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0